رویه های بازگرداندن کالا

مسلماً یکی از مزایای فروشگاه های حضوری به نسبت فروشگاه های اینترنتی اطمینان خاطر مشتری از صحت و سلامت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده می کند و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن کالا نسبت به خرید آن اقدام میکند. در حالیکه در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام رویت و تست کالا پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو ما این فرصت را به مشتریان خود میدهیم که تا ۷ روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.

شرابط بازگشت کالا:
برخی از کالاها مانند کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند. این محصولات مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه جوکار به عنوان هدیه ارسال می شوند، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه کالا نمی باشند.

درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر ۲۴ ساعت به بخش خدمات یا پشتیبانی اطلاع داده شود.

محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا ۷ روز اول قابل برگشت به فروشگاه جوکار است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. فروشگاه جوکار در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از ۷ روز خواهد بود.

شرایط ارسال کالا:
پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات یا پشتیبانی فروشگاه جوکار هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه جوکار حتما اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

جهت تماس با بخش خدمات و پشتیبانی می توانید با شماره های فروشگاه در بخش تماس با ما (شنبه تا چهارشنبه ۱۸ – ۹  و روزهای ۵ شنبه ۱۴ – ۹) ارتباط برقرار کنید و یا به آدرس تلگرام ۰۹۰۲۸۴۳۹۲۳۸ پیام ارسال نمایید.

پس از پذیرش کالا کارشناسان ما طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

شرایط انصراف از خرید:
در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

– بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

محاسبه هزینه بازگشت کالا:
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان ما باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه جوکار خواهد بود.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال شود.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جوکار، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا و هماهنگی با ما تماس بگیرید.

– اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.